Jedinstveni upravni odjel Općine Primošten, temeljem članka 53. Zakona o održivom gospodarenju otpadom (Narodne novine broj 94/13 i 73/17 – pročišć.tekst) i članka 30. Pravilnika o građevinskom otpadu i otpadu koji sadrži azbest (Narodne novine broj 69/16), objavljuje:
JAVNI POZIV
Vlasnicima/korisnicama građevina u kojima se nalazi ugrađen azbest kao građevni materijal
Pozivaju se vlasnici ili korisnici građevina u kojima se nalazi azbest, na području Općine Primošten, da sukladno odredbi članka 18. Stavak I. Pravilnika o građevnom otpadu i otpadu koji sadrži azbest (»Narodne novine« br. 69/16) dostave podatke o lokacijama tih građevina (kuće, garaže, pomoćni objekti, poljoprivredni objekti, gospodarski objekti i sl.), kao i podatke o procjeni količina, vrsti i stanju materijala za kojeg je izvjesno da će postati azbestni otpad.
Rok za prijavu je zaključno do 10.03.2019. godine dostavom popunjenog i potpisanog obrasca prijave građevina u kojima se nalazi azbest.
Obrasci za prijavu građevina u kojima se nalazi azbest se mogu preuzeti na web stranici Općine Primošten (www.primosten.hr) ili u OpćinI Primošten.
Ispunjeni obrasci se mogu predati osobno u Općini Primošten, te se isti mogu poslati poštom na adresu: Općina Primošten, Jedinstveni upravni odjel, Sv. Josipa 7, 22202 Primošten. Obrasci se također mogu dostaviti i putem elektroničke pošte na [email protected] .
Javni poziv azbest Općina Primošten
Otpad koji sadrži azbest – informacije
Klasa: 023-01/19-01/03
Ur. broj: 2182/02-01-19-1
Primošten, 14. veljače 2019. godine
– ČLANOVIMA OPĆINSKOG VIJEĆA –
-prema dostavnoj naredbi-
Na temelju članku 26. stavku 1. točki 2. i 3. Statuta Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 1/18 i 2/18) i članku 63.stavka 1. i članka 47.Stavak 1.i 2. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 2/18) pozivate se na hitnu 14. sjednicu Općinskog vijeća Općine Primošten koja će se održati dana 15. veljače (petak) 2019. godine s početkom u 13,00 sati u prostorijama Općine Primošten u Primoštenu, Sv. Josipa 7. (ured načelnika)
Za sjednicu predlažem sljedeći dnevni red:
PREDSJEDNIK OPĆINSKOG VIJEĆA OPĆINE PRIMOŠTEN
Jere Gracin
Dostaviti:
2. Jere Gracin, Bilo Lokvica 2, Primošten – [email protected]
3. Anita Perkov, Dubrovačka 4, Primošten – [email protected]
4. Milivoj Gracin, Vadalj 77, Primošten – [email protected]
5. Ivana Huljev, Ulica uz Plate 16, Primošten – [email protected]
6. Tomislav Pancirov, Rupe 5/B, Primošten – [email protected]
7. Jurica Soža , sv.Josipa 3, Primošten – [email protected]
8. Živana Čobanov, Kalina 14, Primošten – [email protected]
9. Jere Nižić , Ribarska 22, Primošten – [email protected]
10. Ines Skorin, Težačka ulica 15, Primošten – [email protected]
11. Jasminka Makelja, Resnice 4, Primošten – [email protected]
12. Josip Gracin , Splitska 43, Primošten – [email protected]
13. Šime Šarić, Sv.Josipa 8/A, Primošten – [email protected]
Poštovani,
Gradsko društvo Crvenog križa provodi projekt suzbijanja siromaštva, podjelom hrane i ostale materijalne pomoći na području Županije.
Ukoliko zadovoljavate neki od dolje navedenih kriterija , molimo Vas da se javite u Općinu Primošten, Sv. Josipa 7.
Potrebno je sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu, te dokaz o socijalnom statusu:
Kriteriji po kojima će se dijeliti paketi nalaze se u dopisu Gradskog društva Crvenog križa Šibenik.
Općinski načelnik Općine Primošten, dana 11. siječnja 2019. godine, donio je Odluku o davanju suglasnosti za privremeno obavljanje dimnjačarskih poslova na području Općine Primošten, kojom se trgovačkom društvu Dalmacija Dimnjaci d.o.o. daje suglasnost da na području Općine Primošten obavlja dimnjačarske poslove, po pozivu građana i pravnih osoba, i to na rok od 1 godine od dana donošenja Odluke.
Naime, odredbom članka 24. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“ br. 68/18 i 110/18) kao jedna od uslužnih komunalnih djelatnosti navedeno je i obavljanje dimnjačarskih poslova pod čime se podrazumijeva čišćenje i kontrola dimnjaka, dimovoda i uređaja za loženje u građevinama.
Na temelju predmetne Odluke, dimnjačarske poslove na području Općine Primošten privremeno obavlja:
DALMACIJA DIMNJACI d.o.o.
Poslovnica Šibenik, Trg Sv. Jeronima 4, Šibenik
Kontakt brojevi:
Dežurni dimnjačar: 091/1538-602
Ured: 022/295-177
-ČLANOVIMA OPĆINSKOG VIJEĆA-
-prema dostavnoj naredbi-
Na temelju članku 26. stavku 1. točki 2. i 3. Statuta Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 1/18 i 2/18) i članku 19. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 2/18) pozivate se na redovnu 12. sjednicu Općinskog vijeća Općine Primošten koja će se održati dana
18.siječnja (petak) 2018. godine s početkom u 11,00 sati
u prostorijama Općine Primošten u Primoštenu, Sv. Josipa 7.
Za sjednicu predlažem sljedeći
DNEVNI RED :
2. Prijedlog odluke o određivanju pravnih osoba od interesa za sustav civilne zaštite na području Općine Primošten
3. Prijedlog Odluke o X. izmjeni i dopunama korištenja javne površine
4. Prijedlog II. izmjena i dopuna Godišnjeg plana upravljanja pomorskim dobrom na području Općine Primošten 2018. godine
5. Prijedlog izmjene i dopune rješenja o imenovanju članova Vijeća za davanje koncesijskog odobrenja Općine Primošten
6. Prijelog godišnjeg Plana za upravljanje pomorskim dobrom na području Općine Primošten 2019. godine
7. Prijedlog Odluke o komunalnoj naknadi Općine Primošten
8. Prijedlog Odluke o vrijednosti boda za obračun komunalne naknade
9. Prijedlog Odluke o izradi donošenja VIII. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Primošten
10. Prijedlog Odluke o zaduženju Općine Primošten za 10 000 000,00 kuna
Nadopuna dnevnog reda:
11. Prijedlog odluke o ustrojstvu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten
12. Prijelog odluke o koeficijentima za obračun plaće službenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten
13. Prijedlog odluke o izmjeni i dopuni odluke o zamjeni nekretnina
14. Prijedlog odluke o usvajanju prigovora Jure Jurića
15. Zamolba za usvajanje komunalnog doprinosa
PREDSJEDNIK OPĆINSKOG VIJEĆA
OPĆINE PRIMOŠTEN
Jere Gracin
Poštovani,
Zbog kvara na cjevovodu, 7. Siječnja do 12:00 sati vode neće imati potrošači u Primoštenu.
ŽC 112 ŠIBENIK
-ČLANOVIMA OPĆINSKOG VIJEĆA
-SVIMA-
Sukladno članku 26. stavku 1. točki 2. i 3. Statuta Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 1/18 i 2/18) i članku 19. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 2/18) pozivate se na redovnu 11. sjednicu Općinskog vijeća Općine Primošten koja će se održati dana 03. prosinca (ponedjeljak) 2018. godine s početkom u 11,00 sati u prostorijama Općine Primošten u Primošten, sv. Josipa 7.
1.Prijedlog Proračuna Općine Primošten za 2019. godinu s projekcijom za 2020. i 2021. i
Plan razvojnih programa za 2019. godinu s projekcijom za 2020. i 2021.
/s Prijedlogom Odluke o izvršenju Proračuna Općine Primošten za 2019. godinu/
2. Prijedlog Programa građenja objekata i uređaja komunalne infrastrukture Općine Primošten za 2019. godinu
3.Prijedlog Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture Općine Primošten za 2019. godinu
4. Prijedlog Programa javnih potreba u socijalnoj zaštiti Općine Primošten za 2019.
5. Prijedlog Programa javnih potreba u kulturi Općine Primošten za 2019. godinu
6. Prijedlog Programa javnih potreba u športu Općine Primošten za godinu
7.Prijedlog Programa financiranja političkih stranaka i članova predstavničkog
tijela Općine Primošten izabranih s liste grupe birača za 2019. godinu
8. Prijedlog II. Izmjena i dopuna Proračuna Općine Primošten za 2018. godinu
9.Prijedlog Izmjene i dopune Programa građenja objekata i uređaja komunalne infrastrukture Općine Primošten za 2018. godinu
10.Prijedlog Izmjene i dopune Programa održavanja objekata i uređaja komunalne
infrastrukture Općine Primošten za 2018. godinu
11. Suglasnost na Izmjene i dopune Plana nabave Općine Primošten za 2018. godinu
12.Prijedlog Odluke o davanju suglasnosti na preostale Odluke i Ugovore o jednostavnoj nabavi tijekom 2018. godine
13. Suglasnost na Ugovor 2018/001540 o nabavi spremnika za odvojeno prikupljanje otpada sklopljen između Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Općine Primošten, Klasa: 351-04/18-03/01; Ur. broj: 2182/02-03/02-18-3 od dana 17.05.2018
uključujući i suglasnost na naknadnu Izmjenu Odluke FZOEU o nabavi spremnika za odvojeno prikupljanje otpada, Klasa: 351-04/18-58/124; Urbroj: 563-03-1/240-18-7 „ Zagreb, 22. listopada 2018.“
14.Prijedlog IV. Izmjene i dopune Odluke o davanju u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Primošten
15. Prijedlog VI. Izmjene i dopune Odluke o nerazvrstanim cestama Općine Primošten
16. Prijedlog Rješenja o imenovanju koncesijskog vijeća za davanje koncesijskog odobrenja
Općine Primošten
17.Prijedlog Izmjene i dopune Odluke o porezima Općine Primošten
18.Zapisnik sa 27. sjednice Upravnog vijeća Dječjeg vrtića Općine Primošten s Odlukama
19. Suglasnost na Godišnji plan i program odgojno obrazovnog rada za pedagošku
godinu 2018/2019
20. Suglasnost na Kurikulum Dječjeg vrtića Općine Primošten za pedagošku godinu 2018/2019
21. Zapisnik sa 28. sjednice Upravnog vijeća Dječjeg vrtića Općine Primošten s Odlukama
22.Prijedlog Financijskog plana Dječjeg vrtića Općine Primošten za 2019. godinu s Projekcijom za 2020 i 2021. godinu
23 .Prijedlog Odluke o nastavku uređenja obalne šetnice na području Općine Primošten s prijedlogom Šibensko kninskoj županiji za nastavak zajedničkog financiranja sanacije u godini
24. Prijedlog Odluke o nabavi tucanika, jalovine i tampona za potrebe Općine Primošten u 2019. godini
25.Prijedlog Odluke o nabavi radova redovitog uređenja primoštenskih plaža u sklopu priprema za 2019. godinu
26. Prijedlog Odluke o nabavi radova asfaltiranja na području Općine Primošten po potrebi u više navrata u ukupnoj površini od 20.000m2
29. Zamolba HGSS – Stanice Šibenik s Planom programskih aktivnosti Hrvatske gorske službe spašavanja Stanice Šibenik za 2019. godinu / i prijedlogom teksta Ugovora/
30.Izvješće o analizi sustava civilne zaštite Općine Primošten u 2018. godini s Smjernicama za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite na području Općine Primošten za 2019. godinu
31.Zamolba „ TAURUS NEGRO“ d.o.o. iz Primoštena za oslobađanjem plaćanja dijela komunalne naknade
32.Zamolba Dijane Rinčić za oslobađanje obveze vraćanja troška nastalog povodu stipendiranja i stručnog usavršavanja po Ugovoru Klasa: 131-02/12-02/1; Urbroj: 2182/02-02-12-4.
33. Pojedinačni zahtjevi/zamolbe za oslobađanja od plaćanja komunalnog doprinosa
a/ Zahtjev „RUBE PRIMOŠTEN“ d.o.o.
za oslobađanjem u cijelosti od plaćanja zateznih kamata po osnovu komunalnog doprinosa
/ Rješenje Klasa: UP/I-361-06/17-03/41; Urbroj: 2182/02-03/08-17-02 od dana 10. studenog 2017.godine
b/ Zamolba Jure Jurića iz Zagreba za oslobađanje od plaćanja 15% komunalnog doprinosa odnosno umanjenja za 15%
obračunatog komunalnog doprinosa po Rješenju Klasa: UP/I-350-05/15-03/36; Urbroj:
2182/02-03/07-15-02 od dana 15. siječnja 2015. godine
34.Prijedlog „PRIMOŠTEN ODVODNJE „ d.o.o. za osiguranje financijskih sredstava za
redovito poslovanje u iznosu od 250.000,00 kuna ( slovima: dvjestopedesettisućakuna)
35. Zahtjev RH Visokog upravnog suda za očitovanjem Općinskog vijeća na navode prof.
dr.sc.Darka Skorin Kapov i prof. dr. sc. Jadranke Skorin Kapov zast. po punomoćniku
Odvj. Društvu NOBILO i drugi povodu Zahtjeva za pokretanje postupka za ocjenu
suglasnosti općeg akta sa zakonom USOZ -71¸/18-1 Odluka o donošenju VI. Izmjena i
dopuna PPUO
36.Zahtjev prof. dr. sc. Darka Skorin Kapov i prof. dr. sc. Jadranke Skorin Kapov za
Ispravak Zaključka Općinskog vijeća, Klasa: 008-4/18-03/14; Urbroj: 2182/02-01-18-2
( „Službeni vjesnik Općine Primošten „ broj 5/18)
37. Zahtjev „KRISTINE„ d.o.o. iz Zagreba zast. po punomoćniku Zajedničkom Odvjetničkom uredu MIKULANDRA & MALENICA za dopunskim očitovanjem na Ponudu za sklapanje novog Ugovora o zakupu poslovnog prostora od 30. srpnja 2018.godine
38. Stav Općinskog vijeća o izradi projektne dokumentacije za izgradnju panoramskog pješačkog podmorskog tunela sa sadržajima u uvali Porat – Primošten
39.Odluka Vlade RH o davanju suglasnosti Općini Primošten za zaduženje kod OTP banke d.d. Zadar od danas 16. studenog 2018.
40.Prijedlog Odluke o bratimljenju Općine Primošten(Republika Hrvatska) i grada Gaflenz (Republika Austrija),
a/ SPORAZUM O SURADNJI između Grada Gaflenz u Republici Austriji i Općine Primošten u Republici Hrvatskoj i
b/ POVELJA O BRATIMLJENJU
41.Izvješće ugovorima o donacijama , sponzorstvima i isplaćenim jednokratnim novčanim
davanjima tijekom 2018. godine s prijedlogom Odluke
42.Izvješće o prometu nekretninama u vlasništvu Općine Primošten sklopljene tijekom godine s prijedlogom Odluke
43.Suglasnost Općinskog vijeća na Odluku Načelnika od dana 12. listopada 2018.
44.Prijedlog Odluke o financiranju troška „Team bildinga“ – Advent u Beč od 14. – 16.prosinca 2018. godine
45.Prijedlog Odluke o pripremi i organizaciji prigodnog domjenka uoči predstojećih blagdana Božića i Nove 2019. godine
DOPUNA DNEVNOG REDA
11.redovne sjednice Općinskog vijeća Općine Primošten
zakazane za dan 3.prosinca 2018. godine
46.Prijedlog kandidata za imenovanje sudaca porotnika u Općinskom sudu u Šibeniku
47.Odluka o mjerama za sprječavanje nepropisnog odbacivanja otpada i mjerama za uklanjanje odbačenog otpada na području Općine Primošten
48.Prijedlog Odluke o financiranju kompletnih troškova tijekom prijateljskog trodnevnog posjeta gradonačelnika Vallon Pont d Are – Pierre Peschiera
49.Suglasnost na Odluku o zajmu/temeljem zamolbe Josipa Prgin od 26.studenog 2018. godine
50.Prijedlog II. Izmjene i dopune Odluke o načinu pružanja javnih usluga prikupljanja
miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada na području Općine Primošten
51. Prijedlog Izmjena i dopune Pravilnika o materijalnim pravima službenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten
52. Zamolba Zvonka Mučalo iz Šibenika za oslobađanjem od plaćanja zateznih kamata po osnovu komunalnog doprinosa
53. Suglasnost Općinskog vijeća na Izmjenu i dopunu Pravilnika o Organizacijskoj
strukturi i sistematizaciji radnih mjesta “Bucavac“d.o.o.
54. Suglasnost Općinskog vijeća na Izmjenu i dopunu Pravilnika o radu
PREDSJEDNIK OPĆINSKOG VIJEĆA
Jere Gracin
Troškovi ogrjeva priznaju se korisnicima ZAJAMČENE MINIMALNE NAKNADE koji se griju na drva (članak 43. st. 1 Zakona). Pravo na zajamčenu minimalnu naknadu utvrđuje nadležni Centar za socijalnu skrb, a korisnik se za ostvarenje prava na troškove ogrjeva obrača jedinici lokalne samouprave – u ovom slučaju Općini Primošten. Ovim putem;
P O Z I V A M O
SVE KORISNIKE ZAJAMČENE MINIMALNE NAKNADE KOJI SE GRIJU NA DRVA
da do 15.studenog 2018.godine na adresu Općine Primošten – Svetog Josipa 7. , 22 202 Primošten, dostave:
1.ZAHTJEV ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA POMOĆ ZA PODMIRENJE TROŠKOVA OGRJEVA U 2018. GODINI
(obrazac u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Primošten i na internetskoj stranici Općine Primošten www.primosten.hr)
2.PRESLIKU RJEŠENJA CENTRA ZA SOCIJALNU SKRB O PRIZNATOM PRAVU NA ZAJAMČENU MINIMALNU NAKNADU
3.PRESLIKU OSOBNE ISKAZNICE
4.PRESLIKA BROJA TEKUĆEG, ŽIRO ILI ZAŠTIČENOG RAČUNA S OBVEZNOM IBAN KONSTRUKCIJOM
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL OPĆINE PRIMOŠTEN
Na temelju članka 35. st. 1. i čl. 391. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima („Narodne novine“ br. 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12 i 152/14), članka 12. Odluke o stjecanju, raspolaganju i upravljanju nekretninama u vlasništvu Općine Primošten („Službeni vjesnik Općine Primošten“ br. 7/13) i Odluke Općinskog vijeća Općine Primošten, Klasa: 944-18/18-01/1, Ur. broj: 2182/02-01/18-1 od dana 14. rujna 2018. godine, Načelnik Općine Primošten raspisuje:
JAVNI NATJEČAJ
o prodaji nekretnine čest. zem. 2069/27, zk. ul. 6290, k.o. Primošten.
Nekretnina se nalazi u predjelu Primoštena, zvan Porat.
Izabranom ponuditelju jamčevina se uračunava u ukupan iznos naknade dok se ostalima vraća u nominalnom iznosu bez kamata.
– ime i prezime te adresa ponuditelja odnosno naziv i sjedište pravne osobe,
– preslik osobne iskaznice odnosno rješenja o upisu u sudski ili obrtni registar,
– dokaz o plaćenoj jamčevini,
– iznos ponuđene cijene za m2, te ukupna cijena.
Nepotpuna i nepravodobna ponuda neće se razmatrati.
Općina Primošten
KLASA: 372-03/18-03/02
URBROJ: 2182/02-02-18-1
Primošten, 4. listopada 2018. godine
JAVNI POZIV ZA ISKAZ INTERESA ZA ZAKUP ILI KUPOPRODAJU čest.zgr. 1309 zk.ul. 2380 K.O. Primošten
Općina Primošten, objavljuje Javni poziv za iskaz interesa za zakup ili kupoprodaju nekretnine čest.zgr. 1309 zk.ul. 2380 K.O. Primošten, centar (nasuprot parka Trg Don Ive Šarića tzv. „Stara općina“ ili „Dom“), korisne površine 187 m2 prizemlje i polukat 180,18 m2 – galerija, komunalno opremljeno).
Cilj ovog javnog poziva je utvrđivanje namjene poslovnog prostora, vrijednosti zakupa poslovnog prostora odnosno visine kupoprodajne cijene poslovnog prostora odnosno utvrđivanje djelatnosti koja će se u prostoru obavljati, a o čemu odluku, nakon prikupljenih informacija putem ovog poziva donosi Općinsko vijeće Općine Primošten odnosno općinski načelnik.
U slučaju prihvaćenog interesa za zakup poslovnog prostora, poslovni prostor može se dati u zakup na rok od 10 godina s mogućnošću produženja, a mjesečna zakupnina utvrđuje se u kunama po m2 poslovnog prostora sukladno odredbama Odluke o davanju u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Primošten „Službeni vjesnik Šibensko kninske županije“ 38/09), Odluke o davanju u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Općine Primošten (Službeni vjesnik Općine Primošten“: 1/14, 1/16 i 5/16).
Općina Primošten poziva sve zainteresirane pravne i fizičke osobe te udruge da dostave svoje pismo namjere za zakup odnosno kupoprodaju predmetnog prostora, odnosno da dostave svoje prijedloge za određivanje druge namjene prostora a koje pismo sadrži sljedeće podatke:
Pismo namjere za iskaz interesa dostavlja se na adresu Općina Primošten, Sv. Josipa 7. 22 202 Primošten ili na mail adresu [email protected] s naznakom „Iskaz interesa za zakup ili kupoprodaju poslovnog prostora“.
Pisma namjere za iskaz interesa zaprimaju se do 31. listopada 2018. godine.
Dostavljena pisma namjere služe isključivo ispitivanju zainteresiranosti poduzetnika za utvrđivanje namjene poslovnog prostora i ne obvezuju Općinu Primošten, kao ni zainteresirane osobe na zakup ili kupoprodaju predmetnog poslovnog prostora.
Općina Primošten također poziva zainteresirane udruge s područja Općine Primošten da dostave svoje prijedloge vezane uz korištenje navedenog prostora.
Svi podaci prikupljeni ovim javnim pozivom služiti će kao podloga za raspisivanje javnog natječaja za davanje u zakup ili kupoprodaju predmetnog poslovnog prostora, odnosno poslužiti će kao osnova za donošenje odluke o namjeni poslovnog prostora a koji natječaj će naknadno biti raspisan sukladno odluci Općinskog vijeća odnosno općinskog načelnika Općine Primošten a na koji se mogu javiti zainteresirane pravne i fizičke osobe.
Uvid u poslovni prostor može se izvršiti radnim danom u vremenu od 8.00 do 14.00 sati uz prethodnu najavu.
Sve dodatne informacije u vezi s predmetnim pozivom mogu se dobiti svakog radnog dana u vremenu od 09.00 do 14.00 sati u službenim prostorijama općine na adresi Sv. Josipa 7. Ured načelnika ili Pravna služba ili putem mail-a [email protected] ili na telefon broj: 022/571-903 ili u uredu općinskog načelnika.
OPĆINA PRIMOŠTEN
OPĆINSKI NAČELNIK
Stipe Petrina
Klasa: 112-02/18-02/2
Ur.broj: 2182/02-03-18-4
Primošten, 1. listopada 2018. godine
Na temelju članka 19. st.7., i čl. 20. – 22. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj: 86/08 i 61/11) oglasu objavljenom na oglasnim stranicama Zavoda za zapošljavanje, na web stranici Općine i na oglasnoj ploči Općine, Povjerenstvo za provedbu oglasa objavljuje:
POZIV
na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti
Na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti- testiranje uz Oglas Općine Primošten za prijam službenika u službu na radno mjesto Savjetik-Tajnik općine, poziva se kandidat koji formalno udovoljavaju uvjetima oglasa za prijem u službu u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Primošten, odnosno;
Testiranje kandidata:
Sukladno Obavijesti i uputama kandidata uz oglas za prijam službenika u službu Klasa: 112-03/18-02/2 Ur.broj: 2182/02-03-18-1 Primošten, od dana 28. rujna 2018. godine, , obavještavaju se kandidati da će se pismeni dio testiranja održati dana 9. listopada 2018. godine (utorak) u 11,00 sati u službenim prostorijama Općine Primošten, Ul. Sv. Josipa br.7 Primošten.
Nakon dolaska kandidata vrši se identifikacija kandidata uvidom u osobnu iskaznicu.
Obavještavaju se kandidati da ne postoji mogućnost naknadnog testiranja pozvanih a ne došlih kandidata bez obzira na razloge koje kandidata možebitno priječe da pristupi u naznačeno vrijeme.
Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu na oglas.
Pismeni ispit traje 45 minuta. Za svako točno odgovoreno pitanje iz pismenog dijela testa, kandidatu se dodjeljuje jedan (1.) bod. kandidat koji točno dogovori na 50% od ukupno postavljenih pitanja iz testa, stječe pravo pristupiti intervjuu-razgovoru s Povjerenstvom za provedbu natječaja.
Povjerenstvo za provedbu oglasa utvrđuje rezultate provedenog testiranja isti dan odnosno neposredno nakon provedenog pismenog testiranja kandidata.
Razgovor s kandidatima Povjerenstvo će provesti isti dan o čemu će kandidati biti obaviješteni neposredno nakon objave rezultata pisanog dijela testiranja.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, pravni izvori za pripremanje kandidata za provjeru znanja te pravila i postupak prethodne provjere znanja i sposobnosti objavljeni su ranije na web stranici Općine Primošten www.primosten.hr
Povjerenstvo za provedbu oglasa
OBAVIJEST I UPUTE KANDIDATIMA
uz oglas u Općini Primošten za prijam službenika u službu na određeno vrijeme
na radnom mjestu
Savjetnik – tajnik općine
.
Obavještavaju se kandidati prijavljeni na oglas za radno mjesto Savjetnik- tajnik općine o opisu poslova i zadaća radnog mjesta, podatcima o plaći, testiranju, način testiranja i području testiranja za radno mjesto Savjetnik- tajnik općine kako slijedi;
Opis poslova i zadaća radnog mjesta:
Savjetnik-tajnik općine: prati propise od značaja za rad Općine, – obavlja poslove izrade akata iz djelokruga upravnog tijela za potrebe rada Općinskog vijeća, njegovih radnih tijela i Načelnika Općine, uključujući izradu i usklađivanje svih akata izuzev onih koji ulaze u opis poslova koje obavlja viši stručni suradnik za računovodstvo i financije, – obavlja uredske i administrativne poslove za Vijeće i njegova radna tijela, zaprima materijale od načelnika, tijela Jedinstvenog upravnog odjela ili drugih predlagatelja, do pisanja poziva, umnožavanja materijala, upućivanje poziva i materijala članovima tijela (poštom ili/i e mail-om) za koje se zakazuje sjednica, vodi i izrađuje zapisnike sa sjednica Vijeća, njegovih radnih tijela, prepisuje tonske zapise, obavlja poslove vezane uz vijećnička pitanja, vrši izradu i pripremu programa rada i izvještaja o radu Vijeća i njegovih radnih tijela, vodi odgovarajuću dokumentaciju i evidencije, – obavlja poslove pripreme i tehničke obrade, te uređivanja tekstova za objavu u Službenom vjesniku Općine Primošten, – sudjeluje u izradi strategija i vođenja projekata općine, – izrađuje i dostavlja materijale,opće akte, zaključke i druga pismena dostavlja nadležnim tijelima, pravnim ili fizičkim osobama na daljnje postupanje – osigurava suradnju unutar Jedinstvenog upravnog odjela u svrhu pružanja savjeta te suradnju izvan s tijelima državne uprave, lokalne i regionalne (područne) samouprave i drugim institucijama u svrhu prikupljanja i razmjene informacija – izrađuje odluke načelnika Općine Primošten te ugovore – u suradnji s Financijsko računovodstvenom službom sudjeluje u izradi proračuna – priprema stručne podloge za donošenje akata (odluka, zaključaka, ugovora) – objavljuje javne nabave na propisan način, – provodi postupak javne nabave, – sudjeluje u izradi plana nabave i sastavlja izvješća o javnoj nabavi sukladno zakonu – vodi evidenciju o javnoj nabavi sukladno zakonskim postupcima, – provodi, koordinira i prati realizaciju postupaka i realizaciju ugovora javne nabave, roba i usluga, – izrađuje upute za javna nadmetanja sukladno zakonskim propisima, – sudjeluje u izradi tehničke dokumentacije i troškovnika predmeta javne nabave kada je to moguće, – vodi žalbeni postupak, te obavlja i druge poslove i radnje u postupcima javne nabave, – prati propise o javnoj nabavi i upućuje na primjenu propisa – sudjeluje u programima izobrazbe u području javne nabave i redovitom usavršavanju radi obnove certifikata, – vodi evidencije iz djelokruga svog službeničkog mjesta, izrađuje izvještaje 80% -i druge poslove po potrebi koji se povjere po nalogu načelnika i pročelnika 20%
Posebni uvjeti:
Potrebno stručno znanje:magistar struke ili stručni specijalist pravnog smjera najmanje tri godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, organizacijske sposobnosti, komunikacijske vještine, položen državni stručni ispit, položen ispit iz područja javne nabave, poznavanje rada na računalu
Stupanj složenosti poslova:uključuje složene poslove koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika
Stupanj samostalnosti:samostalnost u radu i odlučivanje o svim pitanjima iz svog djelokruga,
Stupanj odgovornosti:uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima zaposlenik radi, te pravilnu primjenu utvrđenih postupaka,metoda rada i stručnih tehnika
Stupanj stručne komunikacije: uključuje kontrole unutar Jedinstvenog upravnog odjela.
Podaci o plaći
Prema članku 8. Zakona o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 28/10, 61/11), plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova na koje je službenik raspoređen i osnovice za obračun plaća, uvećan za 0,5 % za svaku godinu radnog staža. Koeficijent za obračun plaća za radno mjesto Savjetnik za prostorno planiranje određen je u članku 4. Odluke o koeficijentima za obračun plaće službenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten Klasa: 363-01/13-01/1 Urbroj: 2182/02-01-13-1 od dana 19. srpnja 2013. godine, („Službeni vjesnik Općine Primošten“ br.5/13) a osnovica za obračun plaće određena je Odlukom o osnovici za obračun plaće službenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten Klasa: 120-02/02-13-1 Urbroj. 2182/02-02-13-1 od dana 1. srpnja 2013. godine („Službeni vjesnik Općine Primošten“ br.5/13).
Slijedom navedenog plaća Savjetnika – tajnika općine u službi Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten čini koeficijent za Savjetnika – tajnika općine 1,50 uz postotak uvećanja za svaku godinu staža 0,5% uz osnovicu za obračun plaće u iznosu od 6.823,36 kuna
Testiranje kandidata:
Testiranje kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete provodi Povjerenstvo za provedbu postupka natječaja.
O testiranju će kandidati biti obaviješteni najmanje 5 (pet) dana prije testiranja. Testiranje će se održati u prostorijama Općine Primošten, Ulica sv. Josipa br. 7, Primošten.
Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu za natječaj.
Provjera znanja i sposobnosti sastoji se od:
Pisanog testa iz područja testiranja slijedećih zakona odnosno akata;
usmenog intervjua s Povjerenstvom
Način testiranja kandidata:
Testiranje će se provesti pisanim putem-testom, na način da će se kandidatima ponuditi alternativni odgovori a kandidati će zaokruživati odgovor kojega smatraju točnim.
Intervju se provodi nakon pismenog testiranja sa kandidatima koji su ostvarili najmanje 50% ukupnog broja bodova na pisanom testiranju.
O terminu obavljanja intervjua kandidati će biti naknadno obaviješteni.
Za svaki dio provjere znanja kandidatima se dodjeljuje određeni broj bodova na pismenom testiranju jedan bod za svaki točan odgovor a na intervjuu od 1 do 10 za svako područje.
Prethodnoj provjeri znanja mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa.
Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će pozvani na testiranje telefonskim pozivom odnosno mail-om. Pisani poziv uz zaštitu osobnih podataka biti će objavljen na internetskim stranicama Općine www.opcinaprimosten.hr
Po dolasku na prethodnu provjeru od kandidata će se zatražiti predočenje osobne iskaznice ili putovnice radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet ne mogu pristupiti prethodnoj provjeri znanja.
Nakon utvrđivanja identiteta kandidata, prethodna provjera znanja započinje pisanim testiranjem. Na pisanom testiranju nije dozvoljeno koristiti se literaturom i zabilješkama, napuštati prostoriju, razgovarati sa ostalim kandidatima niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata a mobitel je potrebno isključiti.
Pisano testiranje traje 45 minuta.
Nakon završetka testiranja kandidati će biti obaviješteni o vremenu objave rezultata testiranja te o terminu drugog dijela testiranja odnosno Intervjua sa Povjerenstvom.
Intervju se provodi s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50% bodova iz pismene provjere znanja i sposobnosti kandidata na provedenom testiranju.
Povjerenstvo za provedbu Oglasa kroz intervju sa kandidatima utvrđuje; osobnu prezentaciju, interese, profesionalne ciljeve i motivaciju za rad u Općini Primošten te isto ocjenjuje bodovima od 1 do 10.
Nakon provedenog postupka, Povjerenstvo za provedbu oglasa sastavlja Izvješće o provedenom postupku i utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova na pisanom testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja pročelniku jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten Izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Pročelnik donosi rješenje o Prijemu u službu službenika za izabranog kandidata koje se dostavlja svim kandidatima prijavljenim na oglas.
Protiv Rješenja o prijemu u službu izabranog kandidata, kandidat koji nije primljen u službu može podnijeti žalbu načelniku općine.
Područje testiranja:
Povjerenstvo za provedbu natječaja
Predsjednik
Milena Pleić
Dostaviti:
REPUBLIKA HRVATSKA
ŠIBENSKO-KNINSKA ŽUPANIJA
OPĆINA PRIMOŠTEN
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Klasa: 112-02/18-02/2
Ur.broj: 2182/02-02-18-1
Primošten, 17. rujna 2018. godine
Na temelju članka 5. u svezi članka 29. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj: 86/08, 64/11) u daljnjem tekstu ZSN, članka 13. stavka 2. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ broj 116/03), Pravilnika o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten („Službeni vjesnik Općine Primošten“ broj: 5/13, 6/13, 7/13, 3/13, 3/14, 5/15, 4/16, te IX Izmjene i dopune Pravilnika o unutarnjem redu Klasa: 023-05/02-13-2 Urbroj: 2182/02-02-18-1) načelnik Općine Primošten raspisuje:
OGLAS ZA PRIJAM U SLUŽBU NA ODREĐENO VRIME
Za prijam u Službu tajništva Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten radno mjesto; Savjetnik – tajnik općine na određeno vrijeme zbog povećanja opsega posla na rok od šest mjeseci. Osnovni podaci o radnom mjestu: Kategorija: II, Potkategorija: Savjetnik, Klasifikacijski rang: 5. Naziv: Savjetnik-tajnik općine
Opis poslova:
Savjetnik-tajnik općine: prati propise od značaja za rad Općine, – obavlja poslove izrade akata iz djelokruga upravnog tijela za potrebe rada Općinskog vijeća, njegovih radnih tijela i Načelnika Općine, uključujući izradu i usklađivanje svih akata izuzev onih koji ulaze u opis poslova koje obavlja viši stručni suradnik za računovodstvo i financije, – obavlja uredske i administrativne poslove za Vijeće i njegova radna tijela, zaprima materijale od načelnika, tijela Jedinstvenog upravnog odjela ili drugih predlagatelja, do pisanja poziva, umnožavanja materijala, upućivanje poziva i materijala članovima tijela (poštom ili/i e mail-om) za koje se zakazuje sjednica, vodi i izrađuje zapisnike sa sjednica Vijeća, njegovih radnih tijela, prepisuje tonske zapise, obavlja poslove vezane uz vijećnička pitanja, vrši izradu i pripremu programa rada i izvještaja o radu Vijeća i njegovih radnih tijela, vodi odgovarajuću dokumentaciju i evidencije, obavlja poslove pripreme i tehničke obrade, te uređivanja tekstova za objavu u Službenom vjesniku Općine Primošten, sudjeluje u izradi strategija i vođenja projekata općine, izrađuje i dostavlja materijale,opće akte, zaključke i druga pismena dostavlja nadležnim tijelima, pravnim ili fizičkim osobama na daljnje postupanje, osigurava suradnju unutar Jedinstvenog upravnog odjela u svrhu pružanja savjeta te suradnju izvan s tijelima državne uprave, lokalne i regionalne (područne) samouprave i drugim institucijama u svrhu prikupljanja i razmjene informacija izrađuje odluke načelnika Općine Primošten te ugovore, u suradnji s Financijsko računovodstvenom službom sudjeluje u izradi proračuna, priprema stručne podloge za donošenje akata (odluka, zaključaka, ugovora), objavljuje javne nabave na propisan način, provodi postupak javne nabave, sudjeluje u izradi plana nabave i sastavlja izvješća o javnoj nabavi sukladno zakonu vodi evidenciju o javnoj nabavi sukladno zakonskim postupcima, provodi, koordinira i prati realizaciju postupaka i realizaciju ugovora javne nabave, roba i usluga, izrađuje upute za javna nadmetanja sukladno zakonskim propisima, sudjeluje u izradi tehničke dokumentacije i troškovnika predmeta javne nabave kada je to moguće, vodi žalbeni postupak, te obavlja i druge poslove i radnje u postupcima javne nabave, prati propise o javnoj nabavi i upućuje na primjenu propisa sudjeluje u programima izobrazbe u području javne nabave i redovitom usavršavanju radi obnove certifikata, vodi evidencije iz djelokruga svog službeničkog mjesta, izrađuje izvještaje te obavlja i druge poslove po potrebi koji se povjere po nalogu načelnika i pročelnika.
POSEBNI UVJETI
Potrebno stručno znanje:magistar struke ili stručni specijalist pravnog smjera najmanje dvije godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, organizacijske sposobnosti, komunikacijske vještine, položen državni stručni ispit, položen ispit iz područja javne nabave, poznavanje rada na računalu.
Stupanj složenosti poslova:uključuje složene poslove koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika
Stupanj samostalnosti:samostalnost u radu i odlučivanje o svim pitanjima iz svog djelokruga,
Stupanj odgovornosti:uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima zaposlenik radi, te pravilnu primjenu utvrđenih postupaka,metoda rada i stručnih tehnika
Stupanj stručne komunikacije: uključuje kontrole unutar Jedinstvenog upravnog odjela.
OPĆI UVJETI:
Osim navedenih posebnih uvjeta, kandidati/kandidatkinje moraju ispunjavati uvjete iz članka 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08, 64/11), a za njihov prijam u službu ne smiju postojati zapreke iz članaka 15. i 16. istog Zakona.
Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen stručni ispit odnosno ispit iz područja javne nabave, može biti primljena u službu pod uvjetom da u roku od godinu dana od prijema u službu položi stručne ispite.
Na oglas mogu se prijaviti osobe oba spola.
Kandidat/kandidatkinja se prima u službu uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
Kandidati/kandidatkinje s liste prijavljenih koji ispunjavaju formalne uvjete propisane ovim natječajem uputit će se na testiranje i provjeru posebnih znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta iz ovog natječaja.
Obavijest o vremenu održavanja testiranja, bit će objavljena na web-stranicama Općine Primošten www.primosten.hr i na oglasnoj ploči Općine Primošten najmanje pet dana prije testiranja uz popis pravnih izvora za pripremanje kandidata/kandidatkinja za provjeru.
Opis poslova radnog mjesta i podaci o plaći objavljeni su na web-stranicama Općine Primošten www.primosten.hr.
Uz prijavu kandidati/kandidatkinje trebaju priložiti:
životopis,
dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice, osobne iskaznice ili putovnice),
dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika diplome),
uvjerenje (ne starije od 6 mjeseci) da se ne vodi kazneni postupak i da nije kandidat/kandidatkinja nije osuđivan/a za kaznena djela navedena u članku 15. stavku 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu/ako je položen (presliku),
dokaz o radnom iskustvu; radno pravnom statusu tzv.„Elektronički zapis“,
dokaz o vrsti poslova koje je kandidat obavljao tijekom svog radnog staža (preslike ugovora o radu, rješenja o rasporedu i sl.),
preporuku/e poslodavca.
Urednom prijavom na oglas smatrat će se ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u oglasu.
Kandidat koji prema posebnim propisima ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo, kandidat ostvaruje prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje tog prava, dužan je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka) te dokaz da je nezaposlen.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Osobe koje podnesu nepotpune i nepravovremene prijave ne smatraju se kandidatima/kandidatkinjama prijavljenim na oglas.
Kandidati koji ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će obaviješteni o tome pisanim putem.
Kandidat/kandidatkinja koji nije pristupio testiranju smatra se da je povukao prijavu na oglas.
Postupak oglas obuhvaća provjeru znanja i sposobnosti kandidata pisanim testiranjem i intervjuom. Na prethodnu provjeru znanja mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz oglasa.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat/kandidatkinja koji se nakon prethodne provjere znanja i sposobnosti, po obavijesti o izboru, planira primiti u službu.
Prijave na oglas podnose se u roku od 8. dana od objave na oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područna služba Šibenik.
Prijave na oglas podnose se na adresu: Općina Primošten, Ulica sv. Josipa 7, 22 202 Primošten, uz oznaku: »Oglas za prijam u službu – ne otvaraj«.
Oglas se provodi sukladno odredbama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj regionalnoj samoupravi („Narodne novine“ broj: 86/08 i 61/11). O postupku provođenja oglasa, datumu testiranja kandidata literaturi potrebnoj za testiranje i rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku na oglasnoj ploči i na internetskim stranicama Općine Primošten: www.primosten.hr.
OPĆINA PRIMOŠTEN
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Pročelnik
Iris Ukić Kotarac dipl.iur
Dostaviti:
– oglasna ploča, ovdje
– web stranica Općine Primošten www.primosten.hr
– Oglasna ploča Zavoda za zapošljavanje, Područni ured Šibenik
– Putem email-a zavodu,
Klasa: 023-01/18-01/10
Ur.broj: 2182/02-01-18-1
Primošten, 07. rujna 2018. godine
Sukladno članku 26. stavku 1. točki 2. i 3. . Statuta Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 1/18 i 2/18) i članku 19. Poslovnika Općinskog vijeća Općine Primošten (« Službeni vjesnik Općine Primošten « broj 5/13) pozivate se na redovnu 10. sjednicu Općinskog vijeća Općine Primošten koja će se održati dana 14. rujna ( petak) 2018. godine s početkom u 11. 30 sati u prostorijama Općine Primošten u Primoštenu, Sv. Josipa 7.
Predloženi dnevni red:
a/ Pravilnik o radu Dječjeg vrtića Općine Primošten „ Primošten, lipanj 2018.“
b/ Pravilnik o upisu djece u ostvarivanju prava i obveza korisnika usluga
c/ Odluka o upisu djece u vrtić u pedagoškoj godini 2018/2019
d/ Zapisnik komisije za upise u pedagošku godinu 2018/2019
e/ Projekt „ Unapređenja usluga djece u sustavu ranog i predškolskog odgoja i
obrazovanja“
a/ Odluka o raspisivanju natječaja za izbor spremačice/domaćice na određeno radno vrijeme u Dječjem vrtiću Općine Primošten
b/ Odluka o raspisivanju natječaja za izbor pedagoga/ice na pola radnog vremena na neodređeno radno vrijeme u Dječjem vrtiću Općine Primošten
c/ Odluka o raspisivanju natječaja za izbor odgajatelja/odgajateljice na određeno puno radno vrijeme u Dječjem vrtiću Općine Primošten
d/ Odluka o raspisivanju natječaja za izbor zdravstvenog voditelja/ice na određeno vrijeme ( 8 sati tjedno) u Dječjem vrtiću Općine Primošten
a/ Odluka o primanju u radni odnos na određeno vrijeme suglasnost na isplatu
jubilarne nagrade;
b/ Odluku o obavljanju ravnateljskih poslova za vrijeme privremene spriječenosti ravnateljice
a/ Suglasnost na Godišnje izvješće o ostvarivanju Plana i programa rada za pedagošku godinu 2017/2018.
23. Zahtjev prof.dr. sc. Darka Skorin Kapov i prof. dr. sc. Jadranke Sjkorin Kapov za:
a/ Ispravak VI Izmjena i dopuna PPUO Primošten u vezi zoniranja čest. zem. 801/6 i dijela čest. zem. 1066/1 ,obje k.o. Primošten te
b/ očitovanje na pismo pomoćnika ministra Danijela Žambokija
PREDSJEDNIK OPĆINSKOG VIJEĆA
Jere Gracin v.r.
Dopuna Dnevnog reda – prijedlog:
– 25.1. Odluka o davanju suglasnosti na Izmjenu i dopunu Pravilnika o radu Bucavac d.o.o. od dana 06. veljače 2015. godine,
– 25.2. Odluka o otpisu spornih potraživanja,
– 25.3. Odluka otpisu imovine i potraživanja,
– 25.4. Odluka o vrijednosnom usklađivanju spornih potraživanja,
– 25.5. Odluka o davanju suglasnosti na II izmjenu i dopunu Pravilnika o radu Bucavac d.o.o od dana 06. veljače 2015. godine,
– 25.6. Odluka o davanju suglasnosti na Pravilnik o organizacijskoj strukturi i sistematizaciji radnih mjesta Bucavac d.o.o
PREDSJEDNIK OPĆINSKOG VIJEĆA
Jere Gracin v.r.
27. Odluka o izmjeni i dopuni Odluke o pojedinačnim zahtjevima za oslobađanje od plaćanja komunalnog doprinosa u sklopu postupka legalizacije uključujući pravo nadzora u tri pojedinačna predmeta
Primošten, 20. kolovoza 2018. godine
Načelnik Općine Primošten, temeljem toč. XVII. Javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“ dana 01. kolovoza 2018. godine pod brojem 70/2018 (250), objavljuje:
PONIŠTENJE JAVNOG NATJEČAJA
za zakup poslovnog prostora:
uređeni, nenamješteni poslovni prostor (2) položeni na čest. zem. 4189/305 i 4189/306 k.o. Primošten , predio – brdo „Gaj“, i to za sljedeću namjenu:
Načelnik Općine Primošten
Stipe Petrina