Na temelju članka 15. stavka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine„ broj: 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 49/11 84/11, 90/11, , 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15), članka 45. Statuta Općine Primošten („Službeni vjesnik Općine Primošten „ broj 3/13 i 5/13), članka 2. stavka 1. alineje 6. Odluke o komunalnim djelatnostima („Službeni vjesnik Općine Primošten „ broj: 6/13, 2/14, 3/15 i 3/16) i Odluke o raspisivanju natječaja za povjeravanje poslova održavanja javne rasvjete na području Općine Primošten („Službeni vjesnik Općine Primošten„ broj 3/16 ) Načelnik Općine Primošten raspisuje:
J A V N I N A T J E Č A J
1.Predmet natječaja je povjeravanje komunalnih poslova održavanja javne rasvjete na
području Općine Primošten.
2.Naručitelj: Općina Primošten-Načelnik Općine Primošten; Sv. Josipa 7, 22 202 Primošten
OIB: 16878804200, tel: 022/571-905; fax: 022/ 571.902; e-mail: [email protected]
www.primosten.hr
3.Ugovor o povjeravanju predmetnih poslova sukladno članku 15. stavku 5 ZKG sklapa se na
četiri (4) godine
- Rok za dostavu ponuda je 15 dana od objave natječaja u Narodnim novinama. Ponude se
dostavljaju u zatvorenoj omotnici„ na adresu Naručitelja uz naziv ponuditelja uz naznaku:
„Ponuda za održavanje javne rasvjete na području Općine Primošten–NE OTVARAJ“.
- Ponuda mora sadržavati:
a/ Ponudbeni list – osnovne podatke o ponuditelju, ime i prezime odnosno naziv , adresu,
matični broj i OIB
b/ Troškovnik u izvornoj varijanti ovjeren i popunjen u svim stavkama jediničnom
cijenom bez PDV-a, izraženom u kunama
c/ dokaze sukladno uvjetima natječaja kojim se dokazuje:
+ pravna i poslovna sposobnosti:
Isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački) strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući
registar kojim se dokazuje da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti.
+ nekažnjavanje:
Izjava kojom odgovorna osoba za sebe i pravnu osobu izjavljuje nekažnjavanost.
+ financijska i gospodarska sposobnosti:
1.Potvrda porezne o stanju duga ili istovrijedna isprava nadležnih tijela sjedišta
gospodarskih subjekata kojom ponuditelj dokazuje da je ispunio obvezu plaćanja
svih dospjelih poreznih obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje , ne starija
od 30 dana do dana objave natječaja,
2.BON -1 a za Obrtnike Izvješće za posljednje dvije financijske godine u izvorniku ili
u ovjerenoj preslici ne stariji od 6 mjeseci do dana objave natječaja i
3.dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje
solventnost ponuditelja (BON -2) u izvorniku ili ovjerenoj preslici , ne stariji od 30
dana do dana objave natječaja
+ tehnička i kadrovska sposobnosti:
1.Popis ugovora o istim radovima izvedenim tijekom posljednje tri godine
koje prethode 2016. s potvrdom naručitelja o zadovoljavajućoj izvedbi poslova
uključujući i podatke o vrijednosti radova
2.Izjava ponuditelja o tehničkoj i kadrovskoj sposobnosti za izvršenje predmetnih
poslova / s popisom zaposlenika s obrazovnom i stručnom spremom – minimalno
5 djelatnika u stalnom radnom odnosu / dokazuje preslikom radnih knjižica / i
popisom mehanizacije, alata i ostale opreme / minimalno 1 ispravno vozilo s
platformom odnosno auto košarom za rad na visini te 2 ispravna vozila za prijevoz
ljudi, opreme i materijala/ dokazuje dokazom o vlasništvu/
3.Izjava ponuditelja da u cijelosti prihvaća uvjete natječaja te da je spreman u svakom
trenutku, po pozivu od strane Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten
intervenirati na hitnim popravcima i otklanjanjima eventualnih problema na javnoj
rasvjeti, a u svrhu normalnog funkcioniranja javne rasvjete.
+ jamstva
- za ozbiljnost ponude / ponuditelji su obvezni dostaviti bezuvjetno na „ prvi poziv „ u
„bez prigovora“ bankarsko jamstvo za ozbiljnost ponude na iznos od 20.000,00 kuna ( slovima: dvadesettisućakuna ) s rokom valjanosti najmanje od 60 dana uključujući dan isteka roka za dostavu ponuda s početkom računanja od tog dana.
- Rok valjanosti ponude: najmanje 60 dana računajući od dana isteka roka za dostavu
Ponuda.
- Natječajnu dokumentaciju s uputama za izradu ponude, zainteresirani gospodarski
subjekti mogu podići u Općini Primošten, Sv. Josipa7 u Primoštenu, svakim radnim danom
od 8,00 do 14,00 sati, mogu je dobiti na upit na tel. 022/571-905; fax:_ 022/ 571-902 ; e-
mail:[email protected] ili preuzeti istu na web stranici Općine Primošten
www.primosten.hr
- Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je: prihvatljiva ponuda sposobnog ponuditelja s
najnižom ukupnom cijenom
- Postupak otvaranja ponuda provodi imenovano Povjerenstvo za provedbu natječaja
najkasnije u roku od 15 dana od dana proteka roka natječaja
- Ponude koje ne ispunjavaju uvjete odbacit će se kao nepotpune a ponude koje pristignu
nakon roka za dostavu ponuda vratit će se neotvorene. Prihvatljiva je samo ponuda koja je
sukladna natječajnoj dokumentaciji. Sve dokumente koje Naručitelj zahtjeva izuzev
jamstva Ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici.
- 11. Odluku o izboru osobe kojoj će povjeriti obavljanje komunalnih poslova Naručitelj
dostavlja svim ponuditeljima u roku od 15 dana od dana donošenja odluke.
- Naručitelj pridržava pravo poništenja natječaja prije odnosno nakon isteka roka za
dostavu ponuda i ne snosi troškove u svezi sa sudjelovanjem u nadmetanju.
NAČELNIK OPĆINE PRIMOŠTEN
Stipe Petrina