Klasa: 112-03/13-03/1
Ur.broj: 2182/02-03-13-1
Primošten, 4. studenog 2013. godine
Na temelju članka 5. u svezi članka 17. i 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj: 86/08, 64/11) u daljnjem tekstu ZSN, članka 13. stavka 2. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ broj 116/03), Pravilnika o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten KLASA: 023-05/02-13-2 URBROJ: 2182/02-02-13-3 od dana 7. studenog 2013. godine v.d. pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten raspisuje:
NATJEČAJ
Za prijam u službu za komunalne poslove u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Primošten radno mjesto; savjetnik za prostorno planiranje.
Osnovni podaci o radnom mjestu:Kategorija: II, Potkategorija: Savjetnik, Klasifikacijski rang: 5. Naziv: Savjetnik za prostorno planiranje
Opis poslova:
obavlja stručne poslove iz područja graditeljstva i prostornog planiranja (ishođenja lokacijskih i građevinskih dozvola, potvrda na glavni projekt i drugih akata gdje je Općina Investitor ), priprema, vodi i koordinira izradu dokumenata prostornog uređenja, vodi postupak donošenja planova, usmjerava i koordinira rad stručnih izrađivača prostornih planova, obrađuje, predlaže i izrađuje nacrte općih akata, predlaže izmjenu i dopunu postojeći prostornih planova, obavlja poslove u svezi obračuna i naplate komunalnog doprinosa i naknada za legalizaciju, priprema i koordinira legalizaciju bespravno sagrađenih objekata, surađuje u pripremi akata općine u svezi prostornog uređenja i komunalnog doprinosa, vodi upravni postupak i donosi rješenje o komunalnom doprinosu, izdaje potvrde i druga uvjerenja o činjenicama iz svog djelokruga, prati propise od značaja za poslove radnog mjesta i analizira stanje iz područja svoje nadležnosti, osigurava suradnju Općine s tijelima državne uprave, lokalne i regionalne (područne) samouprave kao i osigurava suradnju s Izrađivačima planova prostornog uređenja u svrhu prikupljanja i razmjene informacija za posao koji obavlja, vodi evidenciju iz svog djelokruga, sudjeluje u izradi izvještaja, priprema podatke za nadležna tijela, daje upute i odgovore na pitanja iz područja prostornog uređenja, obavlja očevide na području Općine Primošten.
Opis standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta:
Stupanj složenosti poslova, koji uključuje suradnju u izradi akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje složenih upravnih i drugih predmeta te rješavanje problema uz upute i nadzor rukovodećeg službenika odnosno složene poslove koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika, Stupanj samostalnosti u radu; koji uključuje češći nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika, Stupanj odgovornosti: uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, te pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu pojedinačnih odluka, Stupanj stručne komunikacije, uključuje kontakte unutar i izvan komunikaciju Jedinstvenog upravnog odjela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija.
POSEBNI UVJETI:
magistar struke ili stručni specijalist građevinskog, arhitektonskog, tehničkog ili prometnog smjera, na natječaj se mogu prijaviti osobe koje su po ranijim propisima stekla visoku stručnu spremu (VSS) sukladno čl. 35 st.2. Uredbe o klasifikaciji radnih mjesta „N/N“:74/10), najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, organizacijske sposobnosti, komunikacijske vještine, položen državni stručni ispit poznavanje rada na računalu.
OPĆI UVJETI:
osim navedenih posebnih uvjeta, kandidati/kandidatkinje moraju ispunjavati uvjete iz članka 12. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (NN 86/08, 64/11), a za njihov prijam u službu ne smiju postojati zapreke iz članaka 15. i 16. istog Zakona.
Osoba koja ima potrebno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima, a nema položen stručni ispit, može biti primljena u službu pod uvjetom da u roku od godinu dana od prijema u službu položi stručni ispit.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat/kandidatkinja se prima u službu uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
Kandidati/kandidatkinje s liste prijavljenih koji ispunjavaju formalne uvjete propisane ovim natječajem uputit će se na testiranje i provjeru posebnih znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta iz ovog natječaja.
Obavijest o vremenu održavanja testiranja, bit će objavljena na web-stranicama Općine Primošten www.primosten.hr i na oglasnoj ploči Općine Primošten najmanje pet dana prije testiranja uz popis pravnih izvora za pripremanje kandidata/kandidatkinja za provjeru.
Opis poslova radnog mjesta i podaci o plaći objavljeni su na web-stranicama Općine Primošten www.primosten.hr.
Uz prijavu kandidati/kandidatkinje trebaju priložiti:
– životopis,
– dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika domovnice, osobne iskaznice ili putovnice),
– dokaz o stečenoj stručnoj spremi (preslika diplome),
– uvjerenje (ne starije od 6 mjeseci) da se ne vodi kazneni postupak i da nije kandidat/kandidatkinja nije osuđivan/a za kaznena djela navedena u članku 15. stavku 1. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
– vlastoručno potpisanu izjavu da za prijam u službu ne postoje zapreke iz članka 15 i 16. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi,
– svjedodžbu o položenom državnom stručnom ispitu/ako je položen (presliku),
– dokaz o radnom iskustvu; radno pravnom statusu „Elektronički zapis“.
Urednom prijavom na natječaj smatrat će se ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u natječaju.
Kandidat koji prema posebnim propisima ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, kandidat ostvaruje prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje tog prava, dužan je uz prijavu na natječaj priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka) te dokaz da je nezaposlen.
Nepravodobne i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Osobe koje podnesu nepotpune i nepravovremene prijave ne smatraju se kandidatima/kandidatkinjama prijavljenim na natječaj.
Kandidati koji ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će obaviješteni o tome pisanim putem.
Kandidat/kandidatkinja koji nije pristupio testiranju smatra se da je povukao prijavu na oglas.
Postupak natječaja obuhvaća provjeru znanja i sposobnosti kandidata pisanim testiranjem i intervjuom. Na prethodnu provjeru znanja mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti dostavlja izabrani kandidat/kandidatkinja koji se nakon prethodne provjere znanja i sposobnosti, po obavijesti o izboru, planira primiti u službu.
Prijave na natječaj podnose se u roku od 8 dana od objave Natječaja u Narodnim novinama. Natječaj će se objaviti na oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Područna služba Šibenik.
Prijave na natječaj podnose se na adresu: Općina Primošten, Ulica sv. Josipa 7, 22 202 Primošten, uz oznaku: »Natječaj za prijam u službu – ne otvaraj«.
Natječaj se provodi sukladno odredbama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj regionalnoj samoupravi („Narodne novine“ broj: 86/08 i 61/11). O postupku provođenja natječaja, datumu testiranja kandidata literaturi potrebnoj za testiranje i rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku na oglasnoj ploči i na internetskim stranicama Općine Primošten: www.primosten.hr.
JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
OPĆINE PRIMOŠTEN
PROČELNIK v.d. Iris Ukić Kotarac dipl.iur
Dostaviti:
– oglasna ploča, ovdje
– web stranica Općine Primošten www.primosten.hr
– Narodne novine
– Oglasna ploča Zavoda za zapošljavanje