Klasa: 112-03/13-03/2
Ur.broj: 2182/02-03-13-3
Primošten, 11. veljača 2013. godine
OBAVIJEST I UPUTE KANDIDATIMA za Oglas u Općini Primošten za prijam službenika u službu
Viši referent za računovodstvo i financije u Financijsko-računovodstvenoj službi u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Primošten.
Opis poslova i zadaća radnog mjesta:
Viši referent za računovodstvo i financije obavlja slijedeće poslove:
- Vodi financijsko knjigovodstvo i druge financijske evidencije
- prati stanje sredstava i ostvarenje prihoda proračuna
- vodi Glavnu knjigu i evidencije ulaznih i izlaznih računa
- provodi računovodstveno financijske poslove
- vrši obračun plaća, izrađuje porezne i druge propisane evidencije
- izrađuje statistička izvješća
- evidentira refundacije bolovanja za općinu
- obavlja i druge poslove po potrebi koji se povjere
Podaci o plaći
Prema članku 8. Zakona o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 28/10), plaću službenika čini umnožak koeficijenta složenosti poslova na koje je službenik raspoređen i osnovice za obračun plaća, uvećan za 0,5 % za svaku godinu radnog staža. Koeficijent za obračun plaća za radno mjesto na koje je imenovana raspoređena određen je u članku 3. Ispravka Odluke o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten Klasa: 120-01/10-01/12 Urbroj: 2182/02-01-11-36/5 od dana 28. listopada 2010. godine, („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije br.5/11) a osnovica za obračun plaće određena je Odlukom o osnovici za obračun plaće službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten Klasa: 120-02/11-02/1 Urbroj. 2182/02-02-11-1 od dana 23. prosinca 2011. Godine („Službeni vjesnik Općine Primošten broj 1/12)
Slijedom navedenog plaća Višeg referenta za računovodstvo i financije u Financijsko računovodstvenoj službi Jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten čini koeficijent za Višeg referenta za računovodstvo i financije 1,20 uz postotak uvećanja za svaku godinu staža 0,5% uz osnovicu za obračun plaće u iznosu od 6.823,36 kuna
Testiranje kandidata:
Testiranje kandidata koji ispunjavaju formalne uvjete provodi Povjerenstvo za provedbu postupka oglasa.
O testiranju će kandidati biti obaviješteni najmanje 5 (pet) dana prije testiranja. Testiranje će se održati u prostorijama Općine Primošten, Ulica sv. Josipa br. 7, Primošten u prostoriji Vijećnice.
Za kandidata koji ne pristupi testiranju smatrat će se da je povukao prijavu za oglas.
Provjera znanja i sposobnosti sastoji se od:
– pisanog testa iz područja lokalne i područne (regionalne) samouprave, javnih financija-proračuna odnosno kako je i navedeno u „Području testiranja“
– intervjua s Povjerenstvom
Način testiranja kandidata:
Testiranje će se provesti pisanim putem na način da će se kandidatima ponuditi alternativni odgovori a kandidati će zaokružiti točan odgovor.
Za svaki dio provjere znanja kandidatima se dodjeljuje određeni broj bodova od 1 do 10.
Intervju se provodi samo sa kandidatima koji su ostvarili najmanje 50% ukupnog broja bodova na pisanom testiranju.
Prethodnoj provjeri znanja mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz Oglasa.
Kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja bit će pozvani na testiranje. Poziv će biti objavljen na internetskim stranicama Općine www.opcinaprimosten.hr
Po dolasku na prethodnu provjeru od kandidata će se zatražiti predočenje osobne iskaznice ili putovnice radi utvrđivanja identiteta. Kandidati koji ne mogu dokazati identitet ne mogu pristupiti prethodnoj provjeri znanja.
Nakon utvrđivanja identiteta kandidata, prethodna provjera znanja započinje pisanim testiranjem. Na pisanom testiranju nije dozvoljeno koristiti se literaturom i zabilješkama, napuštati prostoriju, razgovarati sa ostalim kandidatima niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata a mobitel je potrebno isključiti.
Pisano testiranje traje maksimalno 45 minuta.
Nakon završetka testiranja kandidati će biti obaviješteni o vremenu objave rezultata testiranja te o terminu drugog dijela testiranja odnosno Intervjua sa Povjerenstvom.
Intervju se provodi s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50% bodova iz pismene provjere znanja i sposobnosti kandidata na provedenom testiranju.
Povjerenstvo za provedbu Oglasa kroz intervju sa kandidatima utvrđuje; osobnu prezentaciju, interese, profesionalne ciljeve i motivaciju za rad u Općini Primošten te isto ocjenjuje bodovima od 1 do 10.
Nakon provedenog postupka, Povjerenstvo za provedbu oglasa sastavlja Izvješće o provedenom postupku i utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova na pisanom testiranju i intervjuu.
Povjerenstvo dostavlja pročelniku jedinstvenog upravnog odjela Općine Primošten Izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Pročelnik donosi rješenje o Prijemu u službu službenika za izabranog kandidata koje se dostavlja svim kandidatima prijavljenim na Oglas.
Protiv Rješenja o prijemu u službu izabranog kandidata, kandidat koji nije primljen u službu može podnijeti žalbu općinskom načelniku
Područje testiranja:
- Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj samoupravi) („Narodne novine“ broj: 33/01, 60/01,129/05, 109/07, 125/08 i 150/11)
- Zakon o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave („Narodne novine“ broj: 117/93, 33/00, 73/00, 59/01, 107/01, 117/01, 150/02, 147/03, 132/06, 26/07- Odluka USRH, 73/08 i 25/12)
- Zakon o proračunu („Narodne novine“ broj: 87/08, 136/12)
Povjerenstvo za provedbu natječaja
Predsjednik
Dijana Rinčić dipl.iur.
Dostaviti:
– Spis predmeta, ovdje
– Oglasna ploča, ovdje
– Objaviti na web stranici: www.primosten.hr